NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مشكله متكرره مع مراتى فى السرير

هي المشكله فيك انت نفسك اولا انك من الأساس سالب وجربت كتير باين من كلامك انتك اتاثرت كتير بعلاقتك دي وثانيا ان مراتك عرفت وانا متأسف ان متعتك لما تبعبصك بيبقي اي وضعك بتكون مثار ومنتصب ولا اي الوضع
احيانا لما بيحصل دة منها وقت الجنس بكون مثار جدا لكن لما تنتهى العلاقه ببقى مضايق انها عملت كدة وبحس اوقات انى عينى مكسورة منها مش عارف بس احاسيس متلخبطه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندى مشكله مع زوجتى واتمنى الاقى حل سريع

زوجتى مثيرة جدا ولكن انا غير قادر معاها بشكل طبيعى بسبب ميولى كسالب وهى على علم وبنصيحه بعض الاشخاص المقربين لى توقفت منذ فترة عن اى ممارسات خارجيه واحاول اكتفى بها ولكن اثناء العلاقه تبدا المداعبه او فى بدايه التلامس أكون حاضنها من ظهرها مثلا وهى تتحرك عليا اكتر يحصل انتصاب بسيط واحاول احافظ عليه بالمداعبه ولكن هى تهيج وتكون عايزة تدخله لكن العضو مرخى وكنوع من الاثارة بحاول اخليها تكون جريئه او متحكمه اكتر حتى أحافظ على الانتصاب ولكن هى متحفظه وكمان مجهودها البدنى بتتعب من اقل مجهود وأنا كذلك احاول اغير الوضع ولكن مش بعرف ادخله الا فى وضع انها تنام على ظهرها وهى تعدله بايدها وادخله بس مش بحس بشىء يثيرنى ويحافظ على انتصابى بقعد اتخيل كانى بضرب عشرة عشان اجيب ولكن مش بقدر ادخله بسبب ارتخاء العضو واوقات اخرى يكون منتصب بشكل معقول قبل الادخال لكن مجرد ما تيجى مرحله الادخال بتفشل وطبعا هى بتتعب وغير مستمتعه وبتضايق وفى الاخر بتكون ملت من العلاقه تضربلى عشرة وتبعبصنى عشان انزلهم وبس واخدت ادويه غير مفيدة هل من حل او اى شخص تقابله نفس المشكله ولقى حل ليها يفيدنى مع العلم ان شخصية زوجتى قويه وقياديه وانا بحاول اخليها كدة فى السرير تتحكم اكتر وتمتعنى وتتمتع وترتاح ولكن خبرتي مع النساء تكاد تكون صفر
اكيد بيكون له أدويه و علاجات بس انت بلاش ف المنشطات و الكلام ده و حاول انك تتباع مع دكتور

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Aiad

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%